New Moon <3

iidag har vi tillbringat en ddag tsm.. ♥

BBBIIO , Twilight - New Moon , dden var sjukt bbra! I love it (L)
Sen efter bio, blev det MC å då tog mman det gammla vanligt en Happy meal (; hahahah...! mmuuuh!
Ssen blev det hämfärd, vi var hemma hos mig å satte oss vid datan å Frida lärde mig Farmville på Facebook ;S
jjag vet jag ee efter... föddes trög (; Såå åt vi godis också.. sen skulle Frida hhem =(

Nnu har jag ätit, varit inne på datan å nnu har jag tröttnat en hel del på ddatan, hahah (; xD
Imon bblir ddet kkanske stan.. X)

Pusspuuss , ERAN CARRO -*§ ♥




Kommentarer
Postat av: Frida:) <3

Dagen var bääwst med Wazzen <3 :D

Iloveyou... and I love twilight-new moon,,,,, fast jag älskar deej meer ;) <3 hahaha <3

2009-12-29 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0