Wazzen <3 :D

Hejhej <3 :D

skolan var ganska braa ^^ <3
Vi hade Edina :) Hon har la blivit lite bättre nu på sista tiiden :P hahahaha<3
Men dagen började 8.30 :D Gött med lite sovmorgon <3
Sen när vi kom hade vi " Raggarön" Vette fan vad de är :S  häähäh...
men TRöök... sen rast :D och sen hade vi tröök NO!! :| Men sen lunch ^^ När vi kom in hade vi musiik Medea, jag och Ebba hade bäst <3 ;) vi fick lite skäll bara :S  de får man tåla om man vill ha roliigt jaja.. sen hade vi så kallade lektion... ^^  haha pärlade :) <3 Då fick man äntligen gåå heem <3 men man fick allt ge en julkram till Edina ;) 
på väg hem fick jag sällskap av Linnea, Ludde, Alex och Axel ^^
Hahah... pratade och Stannade på lekplatsen  och hade de skoj.. . ;) ni vill  inte veta ;) hahhah <3
Men sen blev dagen bääst jag gick te Nea och sen kom Ebba och hämta oss och så åkte vi till Frölundatorg^^ och köpte julklappar :D <3  men sen tog de roliga sluut :( och nu sitter jag här och har tröök :( <3

Älskar dig Wazzen. ♥ §


Puss Eraan Friida :* <3


Kommentarer
Postat av: Medea <3

Hahaha <3

Aaah vi hade det bääst på musiken ;)<3

Älskar dig (LL)

2010-01-02 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0