(L)

Ännu een dag på detta lov som vi varit mmed varandra (L) <3
Frida äär lat såå Carro får blogga idag iigen x)

Vi gick till Hästevik åå åkte lite skridskor ffast med skor ;)
sen hem åå spela tvspel åå efter ddet gjorde vi hemmagjord chokladsås med glass :P
inte så mkt mmer hände åå jag vet att jag är tråkig som inte skriva in iminsta detalj ;)
Mmen nu är klockan mkt... tillomed över 00.30 åå imon skkaa jag vara med miina finaste
Jag åå frida har chattat ii 3h om inte mmer ... å hhaft sjukt roligt ;)<3
älskardej (a)
mmen nu är det dax för mmej att säga
GOD NATT!! ♥
drööm om mej ;)




www.carolinewasenius.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Frida

2010-01-06 @ 00:37:30
Postat av: Anonym

grymt trevligt har vi! :D <3

och roligt hade vi! :D <3

dröm sött och dröm att jag får en iphone ;)<3

HA HA HA!

2010-01-06 @ 00:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0