Mååndag! :(

Tjja Tjja! :D <3

Måndag idag.. vilket innebär att de är första skoldagen -.-  TRÖK!!!
men jaja... orkar inte berätta om dagen, för allt är som en helt vanlig måndag! ;)
när jag kom hem från skolan var de bara att äta, ta på sig träningskläder och sen direkt åka till träningen... :D <3 och nu sitter jag här.. ;S

Imorgon ska alla ha adidaströjor på sig! ;) haha (adidaströjedagen)
Har nt så mkt att skriva idag... men tack så jätte mkt lina för musiken!! :D
den låten som e sist (justin bieber) den suger och de vet jag, tkr lina me... ;)
ngn mer än jag som INTE tkr han e söt?   (asså många tkr han e söt) :O

Puss åå kram från Eran Friida

Sorry för att de nt blev en bild! ;/  en sak till.... ni SUGER på att kommentera!! :O  har typ fått som mest 3kommentarer på en bild! ;o


Kommentarer
Postat av: Lalla

tss... han var ju NOT söt!

haha

puss älskar díig <3

2010-01-12 @ 15:46:40
URL: http://alexandrabraten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0