Tooday! ;)

Hhhhaaaaaalllllloooooj ♥   


jag vet inte vad jag ska skriva idag ;S
men idag när vi kom från gympan så kom två 6:or och frågade om någon i klassen ville vara med på deras
fotbollstunering.,.... och först så skulle Lalla o caarro spela men då ångrade lalla sig så jag fick spela istället!
vi fick ingen lunch... vi skulle åka till nordlyckeskolan UTAN LUNCH ;O men hampus och Calle (stavning) sa att vi skulle få mat av dom ;P  HAHA, dom var jätteschyssta :D men när vi kom dit så sa Anna och johanna att man inte fick ta in från 5:an elr någon  annan klass  så vi fick åka hem igen.... om vi hade gått vidare att vi spelat från massa lag från hela sverige! ;D <3 jaja....

vad ska jag skriva ?! ;O hmm... alla vet redan att jag suger på matte va? HAHAHAHA....

PUSS Å KRAM ^^ ♥


Kommentarer
Postat av: Lalla

Haha faan vad niicce :D



HAhha jaa , fega lilla jag !!

2010-01-21 @ 18:14:03
URL: http://proffscookies.blogg.se/
Postat av: emelie :D

stackare "/ <3

jag är frisk nu :D <3

hehe jag vet att du inte bryr dej ;)

men kan ni komentera våran blogg också för jag ska försööka komenteraa å följa eran varje dag? :D <3

älskardej ♥

2010-01-22 @ 07:53:08
URL: http://gbgssnyggiingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0